Kommunalval ordnas mitt i en pandemi - Vlogg nr 1

 



Kommunalval ordnas mitt i en pandemi. Detta kommer helt säkert att rubba det gamla sättet att föra valkampanj. I dagsläget vet åtminstone inte jag hur det blir med alla trevliga torgkaffeträffar, intensiva och givande valdebatter. Vi måste anpassa oss, vi måste tänka om ... och jag kommer bland annat att vlogga under min kampanj. 

Jag kommer att snacka om allt och inget. Jag kommer självklart att snacka om Raseborg. Jag vill att ni ska lära känna mig, vem jag är och vad jag har för värderingar och tankar. Ska se om jag får med lockad någon partikamrat till något avsnitt. För är jag inte din kandidat så kanske någon av mina partikamrater är det. Hur låter detta? Tror ni min vlogg blir hiss eller diss? 

Har du redan något du vill att jag snackar om så skriv gärna en kommentar. 

Ha det gott så ses vi snart igen!


Kommentarer