Jag kandiderar i kommunalvalet i Raseborg



Jag vill fortsätta att vara med och bygg framtidens Raseborg. Jag är nu efter fyra år ännu mera övertygad om att en politiker med mina värderingar behövs i vår stad.

I Raseborg ska alla invånare leva ett bra liv. Vi ska fortsätta jobb för att öka på sysselsättningen och antalet arbetsplatserna. Våra barn ska ha en dagvårdsplats nära hemmet, en bra skola och alla invånare ska ha möjlighet till fritidssysselsättningar.

Jag säger JA till trygg boende miljö.

Jag säger JA till smidiga processer för våra invånare.

Jag säger JA till både kultur och bibliotek.

Jag säger JA till fritidsverksamhet för våra barn och unga.

Jag säger JA till närmat och kommer aldrig att ge vika för kostpolicyn i våra daghem och skolor.

Jag säger JA till förnuftig klimatpolitik

Jag säger JA till en värdighet inom äldreomsorgen

Jag säger JA till att förebygga den ökande ensamheten både bland äldre och unga.

Jag säger JA till bra utbildning på både andra och tredjestadiet i vår stad.

Framtidens kommun tillhör alla!

Om de här är saker som också för dig är viktiga så har jag förhoppningsvis i april gjort mig förtjänt av din röst.


Är också oerhört tacksam om du längs med kampanjen gillar, delar och kommenterar mina inlägg och på detta sätt hjälper till att öka mina chanser till omval.

P.S. Vill du vara med i min kampanj så lägg ett meddelande åt mig


Kommentarer